Retourneren

Cliënt heeft, zoals in de wettelijke omschrijving bepaald, het recht goederen binnen 14 dagen te retourneren zonder opgaaf van reden. Hierbij moet cliënt zich echter wel houden aan diverse voorwaarden die ook wettelijk zijn gesteld. Daarnaast dient cliënt zich bewust te zijn op de voorwaarden zoals deze betrekking hebben op deze webwinkel. Het is wel van belang dat het product compleet en ongebruikt is en in een deugdelijke verpakking of -indien mogelijk- in originele verpakking.  De transportkosten voor het retour sturen is voor rekening van de klant.

UITSLUITING EN VOORWAARDEN RECHT OP HERROEPING OF RETOURNEREN:

- Het herroepingsrecht is uitgesloten voor: Producten die speciaal voor de klant gemaakt zijn ('specials') kunnen niet worden geannuleerd, geruild of geretourneerd.

REGELS RETOURNEREN:

- Indien men wenst te retourneren dan dient men dit binnen 14 dagen na aankoop te melden bij de webshop, en vervolgens heeft U 14 dagen de tijd om het artikel retour te sturen aan juiste adres van de webwinkel.

- Indien het product defect blijkt te zijn kunt u dit melden tot maximaal 2 maanden na ontdekking. Wij zullen dan contact met u opnemen om het product om te ruilen, te repareren of retour te nemen.  

- Men meldt een retouraanvraag middels de digitale weg: info@partytentendiscounter.nl of telefonisch tijdens kantooruren.

- Men volgt en voldoet duidelijk aan de instructies die worden gegeven voor aanname retouren.

- Indien u aanspraak wilt maken op het retourrecht (geldig voor artikelen die foutief zijn geleverd of geleverd met breuk) of vanwege redenen die vallen onder herroeping- & retourrecht en niet zijn aangegeven als artikelen waarvoor uitzondering van retour geldt dan vult u benodigde retour-contactformulier zo zorgvuldig mogelijk in. Ook wanneer u niet tevreden bent met de voorwaarden of aanspraak wilt maken op retour daar de voorwaarden anders aangeven dan kunt u het formulier invullen. Uw retouraanvraag wordt dan door een medewerker in behandeling genomen.

- Op het moment dat uw zending is geaccepteerd en verwerkt krijgt u binnen 14 dagen uw geld terugbetaald. Dit houdt in alle kosten die u heeft voldaan voor ontvangst van het artikel zoals aanschafkosten, verzendkosten en eventuele overige kosten. De kosten voor het retourzenden zijn echter voor eigen rekening.

- Wanneer een artikel wordt teruggezonden dienen alle benodigde overige documenten zoals een pakbon, certificaat of andere bij het artikel te zijn bijgevoegd.

 

TIP BIJ RETOURNEREN:

Wij adviseren u het pakket aangetekend te retourneren, dit i.v.m. kwijtraken of beschadigen. Dit is niet verplicht maar kan u en ons helpen te voorkomen dat er situaties ontstaan van geschil. Wanneer u uw pakket aangetekend terugstuurt, hoeft dit niet extra verzekerd. De zorg ligt bij de post- en pakketdienst.

In alle gevallen van niet bepaalde geschillen, opgenomen in deze specifieke voorwaarden, beroepen wij ons op onze algemene voorwaarden. Deze zijn immer leidend

 

Hoe dien ik een klacht in?
Het kan zijn dat je een klacht hebt over een geleverd product of over onze dienstverlening. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe behandelen wij een klacht?

Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 7 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie)
Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen
Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken
Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen
Indien wij er onverhoopt onderling niet uitkomen wordt de situatie voorgelegd bij de Geschillencommissie Thuiswinkelwaarborg. www.sgc.nl 

Hoe kun je een klacht indienen?

Partytenten Discounter
T.a.v. afdeling Klantenservice
Hoge Donk 29
4879NB Etten-Leur
T | 076-750 15 21 (weer bereikbaar vanaf 25 april a.s. ivm overzetten andere provider, stuur aub een email)
E | info@partytentendiscounter.nl